سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جویای دانش در کنف عنایت خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
دانلود بهترین نرم افزارها
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||  Atom  ||

فضا و هاست رایگان با امکاناتی عالی از جمله اتصال به دامنه ( دامی

محمد ::یکشنبه 87/3/26 ساعت 11:35 صبح

استفاده از فضای رایگان.

با اینکه در اینترنت سایت های فراوانی (ایرانی و خارجی) جهت آپلود فایل و اختصاص فضای رایگان وجود دارد ولی به هر حال هر کدام از این سایت ها مشکلات خاص خودشان را دارند. مثلاً پهنای باند کم در سایت های ایرانی و بنر های تبلیغاتی در سایت های ارائه دهنده هاست رایگان خارجی. اما امروز می خواهیم در سایت شاهوار یک سایت عالی در این زمینه را به شما کاربران معرفی کنیم که امکانات فوق العاده ای در اختیار کاربران قرار می دهد.

 منبع : شاهوار دات نت

از امکانات این سایت رایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اختصاص 20 گیگابایت هاست رایگان با پهنای باند ماهیانه 10 گیگابایت
  • پشتیبانی از PHP و بانک اطلاعاتی SQL
  • پشتیبانی از نصب انواع اسکریپت
  • عدم تبلیغات در هاست اختصاص داده شده به کاربران
  • امکان اتصال به دامنه (به راحتی تنها با تهیه یک دامنه می توانید از هاست رایگان بهره مند شوید)

جهت استفاده از امکانات هاست رایگان لطفاً به سایت FatFreeHost.com  مراجعه نمائید و یا جهت عضویت در سایت اینجا را کلیک کنید. دقت کنید جهت اتصال به دامنه می بایست دی ان اس ها را مطابق با دی ان اس های ارائه شده در این سایت و از طریق کنترل پنل دامنه ی خود تنظیم نمائید.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    جدیدترین سریال پسوردهای آنتی ویروس nod32 خرداد 26 روزانه

    محمد ::شنبه 87/3/25 ساعت 7:47 عصر

    در این وبلاگ هر هفته پسورد های آنتی ویروس ناد 32 nod32 قرار داده می شود

    این وبلاگ را به علاقه مندی های خود اضافه کنید.

    یوزرنیم و پسورد جدید ناد 32

    nod32 یوزر نیم و پسورد

    Username:EAV-03697631
    Password:rpwbh5hh6r

    Username:EAV-03697563
    Password:j3d5vhkvkh

    Username:EAV-03697514
    Password:kw24hvhkvm

    Username:EAV-03697478
    Password:pf7b6njnjv

    Username:EAV-03645889
    Password:8rfe3cn37j

    Username:EAV-03645917
    Password:h7r84b4xvd

    Username:EAV-03542058
    Password:a7dnrv77pt

    جدید ترین سریال و رمز nod32 سریال جدید آنتی ویروس nod32 سریال روزانه آنتی ویروس nod32 سریال و پسورد آنتی ویروس ناد 32

    این سریال ها صد در صد تست شده و کار میکند.

    هر هفته سر بزنید سریال جدید میگذارم.

    اگه خوشتون اومد بر روی تبلیغاتی که به صورت افقی است کلیک کنید.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    جداکردن صدای خواننده از موزیک همراه برنامه Yogen Vocal Remover v

    محمد ::پنج شنبه 87/3/23 ساعت 8:2 عصر

    جدا ساختن صدای خواننده از موزیک

    با استفاده از این برنامه می توانید صدا را از موزیک جدا و در واقع حذف کنید. کیفیت این کار بستگی به نوع ضبط صدا و طریقه میکس آن دارد. برای این کار صدا باید به صورت استریو ضبط شده باشد. فایلهایی که به این صورت نباشند نرم افزار نمی تواند بر روی آنها تاثیری داشته باشد. این برنامه می تواند بر روی سه فرمت wma و wav و mp3 این کار را انجام دهد.

    دانلود برنامه Yogen Vocal Remover v3.0.3.2

    دانلود برنامه جدا کردن موزیک از صدای خواننده

    کرک و سریال برنامه Yogen Vocal Remover v3.0.3.2 اینجا
    فایل را از حالت فشرده خارج کنید. فایل YoGenVR.exe را در محل نصب برنامه کپی کنید.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    آموزش ویژوال بیسیک دات نت و 6 آموزش Visual Basic 6.0 و Visual Ba

    محمد ::پنج شنبه 87/3/23 ساعت 7:56 عصر

    دانلود فایل pdf حاوی آموزش ویژوال بیسیک دات نت

    در این مجموعه آموزشی شما به صورت پیشرفته برنامه نویسی در محیط ویژوال بیسیک 6 و NET. را فرا خواهید گرفت. در این مجموعه کار با توابع ریاضی ، کار با فایلها ، API‌های ویندوز ، ایجاد ساختارهای داده ای ، کار با رجیستری ، برنامه نویسی سخت افزار ، برنامه نویسی شبکه و اینترنت ، کار با مودم و تلفن ، کار با پرینتر ، کار با اسکنر ،متحرک سازی و انیمیشن ، DirectX و متعلقات آن ، استخراج مشخصات سخت افزاری و ... را آموزش می بینید. همچنین یک قسمت پرسش و پاسخ و معرفی سایت نیز در انتها خواهید داشت. این مجموعه به صورت یک فایل PDF در 461 صفحه تهیه شده است

    دانلود فایل pdf حاوی آموزش Visual Basic.NET و Visual Basic 6.0



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    ترفند های رجیستری مجموعه 173 ترفند رجیستری ویندوز

    محمد ::پنج شنبه 87/3/23 ساعت 7:53 عصر

    ترفندهای رجیستری

    در این مجموعه آموزشی به 173 ترفند رجیستری دسترسی خواهید داشت. برخی از عناورین ترفندها عبارتند از: غیر فعال کردن راست کلیک ، مخفی کردن یا تغییر نام Recycle Bin ، غیر فعال کردن و فعال کردن Autorun CD ، غیر فعال کردن Task Manager ، قرار دادن عکس زمینه در پس زمینه نوار ابزارهای پنجره ها ، حذف علامت فلش در میانبرها ، تغییر کادر خوشامدگویی ویندوز ، غیر فعال کردن Shutdown ، قطع کردن صدای مودم ، غیر فعال کردن اتصال خودکار مودم و ... این ترفندها در دو فایل PDF‌ که یکی دارای 123 ترفند و دیگری دارای 50 ترفند است تهیه شده است.

    دانلود



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    برنامه تست سخت افزار و عیب یابی سخت افزار دانلود

    محمد ::پنج شنبه 87/3/23 ساعت 7:49 عصر

    برنامه عیب یابی و تست سخت افزارهای موجود در سیستم.

    با استفاده از این برنامه می توانید مشخصات کاملی از تمامی قطعات سیستم خود به صورت کاملا جزئی بدست بیاورید. همچنین با این نرم افزار می توانید سیستم خود را چک کرده و محک بزنید تا ببینید آیا سرعت و کارایی واقعی و متناسب با CPU و حافظه و ... خود را دارد یا خیر. با استفاده از این نرم افزار می توانید 7 تست بر روی CPU و 4 تست بر روی RAM سیستم داشته باشید. یکی از امکانات جالب این برنامه که در نرم افزار دیگری وجود ندارد این است که می تواند در کنار ساعت ویندوز پارامترهایی مانند ولتاژ CPU و دور فن و درجه حرارت هاردهای سیستم و CPUکه اگر دو هسته ای باشد به تفکیک هسته ها و همچنین درجه حرارت مادربرد را به صورت آنی و Real-time به شما نشان بدهد. این کار می تواند فایده های زیادی داشته باشد. مثلا اینکه دلیل هنگ کردن سیستم را تشخیص دهید و ...

    دانلود

    سریال:
    Serial: H55GFLHD47V5FWTCRFAFJHRAA


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    دانلود جدیدترین ورژن آنتی ویروس کسپراسکای همراه کرک و سریال Kasp

    محمد ::پنج شنبه 87/3/23 ساعت 7:45 عصر

    دانلود جدیدترین ورژن آنتی ویروس کسپراسکای همراه کرک و سریال Kaspersky Anti-Virus 2009 8.0.0.357

    حتما همه شما با آنتی ویروس Kaspersky آشنا هستید . طبق آخرین آمار سایت av-comparatives.org که در ماه آپریل 2008 ارائه شد 94 % از کاربران آنتی ویروس های Kaspersky و Avira ابراز رضایت کرده و در پی آنها Eset با 92 % و Alwil با 80 % در مکانهای بعدی قرار دارند . و در کل این آنتی ویروس از نظر این سایت جزو 3 آنتی ویروس برتر می باشد .از ویژگیهای نسخه جدید این آنتی ویروس می توان به پیکربندی اتوماتیک در هنگام نصب ، اسکن سیستم عامل و نرم افزارهای نصب شده برای جلوگیری از آسیب پذیری سیستم ، کنترل و جلوگیری از آسیب پذیری از طریق Internet Explorer ، جلوگیری از ورود به سایتهای حاوی malware ، مانیتور کردن حملات دسته جمعی به سیستم ، قابلیت نصب بر روی سیستم حاوی ویروس و موارد دیگر اشاره نمود. در ضمن استفاده از یک Firewall و یک Anti-Spam Filter نیز در کنار این نرم افزار توصیه میشود .

    دانلود کسپراسکای اینجا

    دانلود کرک و سریال آنتی ویروس کسپر اسکای اینجا



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    گزارش مستقیم و آنلاین مسابقات جام ملتهای اروپا

    محمد ::پنج شنبه 87/3/23 ساعت 7:36 عصر

    با شروع بازیهای جام ملتهای اروپا 2008 و علاقه ی فوتبال دوستان ایرانی به پیگیری این رقابت ها، برنامه ای را به شما معرفی می نماییم که بتوانید این مسابقات را به صورت لحظه به لحظه از طریق کامپیوتر خود دنبال نمایید. امکانی که این برنامه دراختبار شما قرارمی دهد، دسترسی آسان به اطلاعات مربوط به این دوره از مسابقات از قبیل زمان برگزاری (به وقت ایران)، نتایج بدست آمده ، قابلیت تفکیک تیم ها با تقسیمات کشور، گروه و... می باشد. نکته قابل توجه درمورد این برنامه ، نحوه بروزرسانی آن است که با سرعت پایین اینترنت درایران سازگاری دارد وعلاقه مندان به فوتبال می توانند به راحتی اطلاعات خود درمورد این بازی ها را بروز کنند.

  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    ذخیره سازی صفحات وب - easyWebSave v1.7.3

    محمد ::یکشنبه 87/3/12 ساعت 5:25 عصر

    با نرم افزار easyWebSave v1.7.3 میتوانید صفحات اینترنت را ذخیره نمائید و به صورت آفلاین مشاهده نمائید

    بسیاری از ما در هنگام مشاهده مطلب جالبی در اینترنت و وب سایت های مختلف اقدام به ذخیره سازی آن مطلب می کنیم. ذخیره سازی صفحات به صورت یک صفحه وب و به صورت HTML می باشد. ذخیره سازی صفحات به این شکل معمولا با مشکلاتی همراه می باشد. چون در یک وب سایت بسیاری از عکس ها و حتی فونت ها از لینک های دیگر و فایل های Css بارگذاری می شوند و پس از ذخیره سازی این صفحات این فایل ها در کامپیوتر ذخیره نشده و در هنگام اجرا و مشاهده صفحه ذخیره شده ممکن است با نوشته های بهم ریخته و بدون عکس مواجه شوید. یکی دیگر از روش های ذخیره سازی صفحات عکسبرداری می باشد. بدین شکل که می توان از مطلب مورد نظر خود عکسی تهیه نمایید. بسیاری از کاربران از با استفاده از قابلیت PrintScreen ویندوز اقدام به عکس برداری از مطلب خود می کنند اما این روش نیز دارای مشکلاتی می باشد. به عنوان مثال کاربرای قصد دارد تا متنی طولانی را به صورت عکس ذخیره نماید ، از آن جا که با ویژگی PrintScreen تنها می توان همان چیزی را که کاربرا مشاهده می کند عکسبرداری نمود ، به همین علت کاربران متن را باید به صورت چندین عکس ذخیره سازی نمایند.

    در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن قادر به ذخیره سازی صفحات به صورت عکس اما با ویژگی متفاوت می باشید. 

    easyWebSave نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا با ابزارهای موجود در برنامه اقدام به تهیه عکس طولی از صفحات وب خود نمایند. این نرم افزار به کاربران این ویژگی را می دهد تا مطالب مورد نظر در وب سایت خود را به صورت عکس و با همان ظاهر موجود بر روی یک عکس به صورت طولی و با فرمت دلخواه تهیه نمایند. در این روش دیگر کاربر نیازی به تهیه چندین عکس از مطلب خود را ندارد. این نرم افزار محصولی از شرکت EasyWebAction Software می باشد.

                                                    

    ذخیره صفحات اینترنت و نمایش به صورت آفلاین

    دانلود نرم افزار با حجم 1.4 MB



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    دانلود درایور مودم Modem Zoltrix

    محمد ::دوشنبه 87/3/6 ساعت 3:24 عصر

    در این فایل کلیه درایورهای مودم Zoltrix مدل Smart Spirit که در بین کاربران ایرانی عمومیت بیشتری دارد قرار داده شده است. حجم واقعی درایورها 14 مگابایت بوده است که تا این حد فشرده شده است. در این بسته درایورهای ویندوز 98 و Me و 2000 و XP و ویستا در دو نوع V.90 و V.92 برای این مودم قرار دارد. درایوری هم برای ویندوز XP از نوع 64 بیتی قرار داده شده است. همچنین درایور لینوکس این مودم نیز در این بسته گنجانده شده است. با نصب این درایور می توانید از امکانات مودم خود حداکثر استفاده را بکنید و ویژگیهایی مثل Speakerphone یا Voice‌ را برای مودم خود فعال کنید. با نصب این درایور نرم افزارهایی مانند برنامه های منشی تلفنی یا مکالمه تلفنی بهتر می توانند با مودم شما کار کنند.
    Zoltrix Smart Spirit 56K Modem Drivers


  • کلمات کلیدی : دانلود نرم افزار های آموزشی
  • نوشته های دیگران()

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    نحوه پاک کردن ویروس اتوران autorun.inf
    آخرین آپدیت آنتی ویروس Avast مهر 88
    آپدیت و به روز رسانی ناد32 مهر 88
    آموزش اتوکد 2009
    آموزش ساخت وب سایت در فتوشاپ
    درایور کارت گرافیکی NVIDIA GeForce
    دانلود درایور کارت گرافیک ATI ویندوز ویستا
    به روز کردن درایور ها توسط Driver Scanner
    بازی رزمی موبایل
    کرک و سریال جدید کسپراسکای
    سی ام اس رایگان - CMS رایگان
    دانلود پلیر دی وی دی کم حجم
    دانلود فایل آپدیت کسپراسکای
    قدرتمند ترین آنتی ویروس kaspersky
    دانلود ورژن 4 ناد 32
    [همه عناوین(223)][عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    دانلود بهترین نرم افزارها
    محمد
    دانلود بهترین نرم افزار ها رایگان کرک و سریال برنامه softwar download دانلود رایگان
    box

     

    Link to Us!

    دانلود بهترین نرم افزارها

    Hit
    مجوع بازدیدها: 287949 بازدید

    امروز: 29 بازدید

    دیروز: 32 بازدید

    Archive


    آرشیو
    پاییز 1387
    تابستان 1387
    بهار 1387
    زمستان 1386

    لینک دوستان
    مرکز آموزشی نرم افزار ها به زبان پارسی
    BiA2YeHoO
    ارزوهای پرنسس کوچولو
    حریم یاس
    اس ام اس عاشقانه
    اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز
    وبلاگ رسمی امپراطور دریا
    بهترین سایت ایرانی تاپ سایت
    مختارنامه
    عکس مذهبی

    Notes subjects


    دانلود[37] . رایگان[27] . دانلود نرم افزار های آموزشی[22] . دانلود نرم افزار موبایل[14] . فیلم ها و سریالهای تلوزیونی[14] . دانلود نرم افزارهای کاربردی[12] . هک و آنتی ویروس[12] . آنتی ویروس[9] . آموزش نرم افزار[8] . دانلود آهنگ و موسیقی[7] . برنامه[7] . بازی[7] . موبایل[7] . نرم افزار[6] . دیگر[6] . دانلود کتاب و مقاله[6] . کتاب[6] . عکس[5] . دانلود نرم افزارهای گرافیکی[5] . سریال[4] . کرک و سریال[4] . دانلود ابزارهای اینترنت[4] . جدید[3] . آخرین آپدیت[3] . برنامه نویسی[3] . بهترین و داغ‏ترین خبرها[3] . Kaspersky[3] . آموزش[3] . زن[3] . فایل به روز رسانی[3] . نوکیا[3] . معرفی نرم افزار[3] . کسپراسکای[3] . گوشی[2] . لینک مستقیم[2] . گالری[2] . مرد[2] . مستقیم[2] . ریجیستری[2] . معرفی[2] . ناد 32[2] . نکات آموزشی[2] . رپید شیر[2] . کدهای جاوا اسکریپت[2] . فارسی[2] . عکس بازیگران[2] . خفن[2] . دانلود کلیپ های موبایل[2] . پخش مستقیم سیما[2] . آلبوم[2] . بهترین عکس ها و اخبار ورزشی[2] . دانلود آموزش . جذاب . جلال آل احمد . جومونگ . چاپ . حجم کم . حضرت . دانلود بازی بیلیارد . دانلود بدون محدودیت . دانلود برنامه . دانلود درایور . دانلود رایگان . دانلود رایگان,N97,n95,n96,n78 . دانلود کتاب . آلبوم جدید . برنامه 90 . برنامه آمار . برنامه های آموزشی . بروز رسانی ناد32 مهر 88 . بسم الله . به روز رسانی . به روز کردن درایور . بهترین . پرسپولیس . پسورد . پسوند . پلیر دی وی دی . پیامک . پیامک جالب . تبدیل صدای مرد به زن . تغییر صدا . تفریح و سرگرمی . تقویم فارسی . تم موبایل . تم نوکیا . جداسازی فیلم . آموزش اتوکد . آموزش رایگان اتوکد 2009 . آموزش فتوشاپ CS4 . آموزش لینوکس . 87 . AVG . Bitdefender . CMS رایگان . Delphi 7.0 . DVD . kaspersky update . m600 . N72 . p990 . png . sap . sms . w950 . آبان 87 . آپدیت . آپدیت آنتی ویروس . آپدیت آنتی ویروس کسپراسکای . آثار . آخرین . بازی رزمی . بازی ماشین . بازی ماشین برای موبایل . بازی موبایل . بازی نوکیا . بازیگران . بالا بردن . برش . آنتی ویروس ناد32 . آهنگ و موسیقی . اذیت کردن . ارزان . اس ام اس . اس ام اس سرکاری . استقلال . اسکرین سیور . اسکیول سرور 2008 . امنیت شبکه . اینترنت . با کیفیت . بازکردن فایل . دانلود مستقیم از رپید شیر . دانلود نا محدود . دانلود نرم افزار . دانلود کلیپ موبایل . دانلود ویرایشگر فیلم و آهنگ . درایور . دلفی . دوربین های دیجیتال . دیوان . دیوان شمس . رادیو . رامسر . سریال یوزارسیف . سه بعدی . سی ام اس رایگان . سیاوش قمیشی . شاهنامه . شبکه . شنا . شهر های ایران . صادق . صدای . صفحه اول . صفحه بندی . طراحی . طنز . عادل فردوسی پور . عکس های گوناگون . علی عبدالمالکی . عمران . قدرت . قدرتمند ترین . کارت گرافیک ATI . کارت گرافیک GeForce . کارت ویزیت . فارسی کردن . فایل بروز رسانی . کتایون ریاحی . کد جاوا . کرک . کرک و سریال کسپراسکای . کسپر اسکای . روانشناسی . روزانه . ساخت وب سایت . ساعت کشورهای جهان . ساعت کشورهای دنیا . سانسور . سایت . فایل به روز رسانی avast . فایلهای حجیم . فایلهای صوتی . فتوشاپ . فرخ زاد . فردوسی . فروغ . فکری . فونت . فونت انگلیسی . فونت گرافیکی . فیزیک . فیلم . نهج البلاغه . نرم افزار موبایل . هدایت . ناد 32 ورژن 4 . ناد . مقاله . مهر 88 . همراه اول . ورزشی . ورژن جدید ناد 32 . ویروس . ویروس اتوران . ویژوال سی . ویندوز ویستا . یاس . یوزارسیف . یوزرنیم . یوسف . مشکلات پایگاه داده . گالری تصاویر . گوش دادن . لینک مسقتیم . ماشین . مافیا . مبدل . مجموعه آثار . مدیریت محتوا . گوگل ارث موبایل . لوگو . لینک . کلیپ موبایل . کلیپ های موبایل . کنترل کیفیت . کیفیت .

    Submit mail